Om Skaarlia barnehage

SKAARLIA BARNEHAGE er en privat foreldreeid barnehage som ligger i Austrått bydel, Sandnes kommune. Vi er 54 barn som er fordelt på 3 avdelinger. Barnehagen er nå 22 år. Barnehagen ligger i et flott område der naturen er lett tilgjengelig. I nærområdet har vi Ranghildsnuten, Vedafjell og Melsheia. Sammen med velforeningen i Soliveien har vi bygget vår egen gapahuk. Gapahuken ligger til ved en fotballbane og nær skogen.

Personalet vårt er preget av mangfold, engasjement og faglighet. Vi er 14 ansatte og har faste vikarer som vi bruker. Flere av de ansatte har jobbet siden oppstarten av bhg og noen har kommet til underveis opp gjennom årene. Vi er opptatt av å vise glede, humor, begeistring og mestring. Våre verdier og pedagogikk bygger på at vi er BEDRE SAMMEN!